Subject: Mürareostus
From: Jüri Zoova <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 14:51:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan meie pöördumise seoses meie naaberettevõtte AS Peri (asukoht
Valdmäe tn 8, Tänassilma küla Saku vald Harjumaa 76406) territooriumilt
tuleva mürareostuse pärast.

Tervitades

Jüri Zoova

Juhatuse liige

Evelekt AS

Tel: +372 5035529

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Linamäe 12, Tänassilma Tehnopark

Saku vald, 76406 Harjumaa, Eesti

 <http://www.home4you.ee/> www.home4you.ee

 <https://b2b.home4you.ee/et/> https://b2b.home4you.ee/et/